onsdag 29 augusti 2012

Nu ska jag avslöja mina mål.

I maj 2013 ska jag springa Göteborgsvarvet. Jag ska göra det på max 2 timmar.
I år sprang jag mitt först varv och jag gjorde det på 2:09. Jag sprang hela vägen och jag var inte helt kaputtslut efteråt. Så nu ska jag ge lite mer.

Till dess ska jag tappa några kilon, svarva armarna och trimma magen.
Vad är realistiskt att sätta för mål på det då? Ska man köra procent? Centimeter? Hjälp!!

Och så var det ju de där 100 armhävningarna. Söndagen den 7 oktober lovar jag presentera resultatet på detta lilla delmål!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar