Löpludret
torsdag 30 augusti 2012
Redo!
Dags för första löppasset med sportlife. Håll tummarna för att det är bra! Solen skiner iallafall och det är himla härligt!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar