måndag 13 augusti 2012

Så det kan gå....

Ja, man kanske inte ska rivstarta efter semestern? Det verkar som att kroppen säger ifrån då. 
Det onda i halsen försvann faktiskt, och Löpludret kände sig pigg och fräsch igen. 

Begav sig på festival och levde livets goda dagar hela helgen. Mycket dans så dansmusklerna har gjort sitt. 
Och igår (söndags) var det ju världens härligaste väder så då tog Löpludret med sig en god vän ut på en löprunda. Söndagstraditionen är igång igen - nästa gång tar vi milen.
Startade lugnt med åttan, och efter sju kilometer badade vi och sprang alldeles blöta till bilen. 

Nu har Löpludret såklart ont i halsen igen. 

Hälsokväll ikväll; vitlök, c-vitaminbrus, ingefära och honung..... 

Tips på huskurer mottages gärna!

(Nu har jag ändrat så ni kan kommentera också!)

//LL

dagens runda
längd: 8 km
tid: var det 49? eller 55? minns inte, men det kändes bra iallafall. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar