Löpludret
torsdag 30 augusti 2012
Slalombacken i Skatås
Tre gånger upp, tre gånger ner.
Check!
Sportlifes löpträning var bra.
Men nu behöver jag nya skor, det kändes när vi sprang asfalt. Undrar om det finns några som håller tårna hela?
1 kommentar:
Anonym
30 augusti 2012 kl. 12:37
Det är jättekul att få glada tillrop. En hejaklack behövs alltid! //LL
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Det är jättekul att få glada tillrop. En hejaklack behövs alltid! //LL
SvaraRadera