Jag la mig förbaskat tidigt på lördagen eftersom allt bara gungade ändå.
Så på söndagen vaknade jag tidigt. Vad göra? Äta frukost; yoghurt, melon, knäckemacka med massa smör och en kopp te. Och så resterna från lördagsgodispåsen. Sen drack jag en mängd vatten eftersom jag tror det är bra för min hy. Och kutade iväg.
Egentligen vill jag springa barfota efter att ha läst Born to Run, men det är inte så skönt på asfalt. Har i alla fall kommit fram till att mina skor är snabbare på asfalt än i skogen. Så jag sprang på asfalt hela vägen. 30 minuters löpning, sen gjorde jag 10 otroligt höga hopp, lite armhävningar och en uppsjö av olika magövningar när jag kom hem. Party Party.
På eftermiddagen blev det bad på Hinsholmen, och flera simtag togs, så träningen är verkligen i gång igen.
//Löpludret
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar